sibapp
sibapp
sibapp
دسته‌بندی
راهنماهای کاربردی

حل مشکل خطای The application ‘Application.app’ is not open anymore

  • 1403-02-31
  • 57
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته‌اید که بخواهید برنامه‌ای را در مک خود باز کنید اما پس از نصب آن با خطای «The application ‘Application.app’ is not open anymore» مواجه شوید؟ این مشکل می‌تواند در برخی مواقع برای کاربران بسیار آزاردهنده باشد؛ به‌خصوص زمانی که برنامه‌ مورد نظر چیزی است که شما نیاز فوری به استفاده از آن دارید. به همین خاطر هم در ادامه به بررسی حل مشکل خطای «The application ‘Application.app’ is not open anymore» پرداخته‌ایم و اطلاعات جامعی در این زمینه با شما در میان گذاشته‌ایم.

رمزگشایی پیام خطا

این خطا معمولا زمانی ظاهر می‌شود که می‌خواهید با یک برنامه، چه از طریق یکی از فایل‌های مرتبط آن یا از طریق خود برنامه تعامل داشته باشید. این خطا اغلب در رابطه با چندین برنامه از جمله برنامه‌هایی مانند «Preview»، «Finder»، «Steam» و... ظاهر می‌شود. با بروز این خطا، برنامه ذکرشده دیگر قابل دسترس نخواهد بود. اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که شما می‌توانید به‌راحتی مشکل مورد نظر را برطرف کنید.

اطلاع از بروز خطا

این خطا اغلب با عدم پاسخگویی و غیرقابل‌استفاده‌شدن برنامه مورد نظر همراه است. با این حال، از نشانه‌های بصری در «Dock» به نظر می‌رسد که برنامه هنوز باز است. اگرچه برنامه باز به نظر می‌رسد، اما سیستم‌عامل MacOS آن را بسته تفسیر می‌کند.

رفع خطا با خروج از فرآیند مرتبط

به‌طور معمول ساده‌ترین ترفند عیب‌یابی، خروج اجباری از برنامه است. به عنوان مثال، اگر هنگام تلاش برای باز کردن برنامه Preview خطا ظاهر شد، کلیدهای «command + option + esc» را فشار دهید تا پنجره «Force Quit» باز شود. حالا برنامه Preview را از لیست برنامه‌ها انتخاب کرده و روی گزینه «Force Quit» کلیک کنید تا بسته شود.

“استفاده
با فشاردادن دکمه‌های ذکرشده صفحه Force Quit به این شکل برایتان باز می‌شود.

استفاده از Activity Monitor برای خروج از برنامه

یکی دیگر از روش‌های حل مشکل خطای The application ‘Application.app’ is not open anymore، استفاده از اپلیکیشن «Activity Monitor» است که در «/Applications/Utilities/» یافت می‌شود. از این اپلیکیشن، نام برنامه یا فرآیند مرتبط را انتخاب کرده و آن را ببندید.

در بیشتر موارد گزینه Force Quit به بستن برنامه‌ها کافی است. اکنون باید بتوانید بدون مشاهده پیام خطا، برنامه را دوباره راه‌اندازی نمایید. برنامه باید بدون مشکل باز شود. دقت داشته باشید که گاهی هم ممکن است برای رفع خطا، نیاز به راه‌اندازی مجدد مک بوک باشد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که برنامه‌ ارسال‌کننده پیام خطا خود با مشکل مواجه شده است و شما نتوانسته‌اید با موفقیت آن‌ را در Activity Monitor ردیابی نمایید.

نتیجه‌گیری

اگر در مک خود با خطای The application ‘Application.app’ is not open anymore مواجه شدید، یک راه‌حل موثر وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا دوباره برنامه مورد نظر را راه‌اندازی کنید. همچنین حین انجام اقدامات ضروری برای حل خطا، بهتر است دقت خود را بالا ببرید و در صورت نداشتن تجربه کافی، از افراد متخصص راهنمایی بگیرید.

ما به عنوان تیم محتوای سیب‌اپ مک می‌کوشیم تا علاوه بر ارائه بهترین و به روز ترین برنامه‌ها و بازی‌های مخصوص macOS، کاربردی‌ترین آموزش‌های مربوط به این سیستم عامل را نیز در اختیارتان قرار دهیم تا به عنوان یک دارنده کامپیوتر مک به راحتی تمامی نیازهای خود را رفع کنید.