sibapp
sibapp
sibapp
دسته‌بندی
پیشنهاد اپلیکیشن

مک و گیمینگ، تجربه‌ای فراتر از انتظار!

  • 1403-05-21
  • 163
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

سرویس Apple Arcade شرکت اپل یک سرویس جذاب برای طرفداران بازی‌ است. در این سرویس بیش از ۲۰۰ بازی مهیج و سرگرم‌کننده در سبک‌ها و موضوعات مختلف وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا با هر سلیقه و رده سنی که باشید، بتوانید گزینه‌های متنوعی برای سرگرمی پیدا کنید. در بازی‌های Apple Arcade خبری از تبلیغات آزاردهنده، نیاز به تهیه اشتراک، خرید درون برنامه‌ای یا هیچ چیز اضافه‌ای نیست و شما می‌توانید بدون محدودیت و عوامل حواس‌پرتی، از آن‌ها لذت ببرید. حتی در صورت پشتیبانی بازی، می‌توانید هیجان آن‌ها را با دسته بازی هم تجربه کنید.

با اینکه با یک بار فعال‌سازی این سرویس می‌توانید از آن در دستگاه‌های مختلف مانند آیفون، آیپد، مک، اپل تی‌وی و اپل ویژن پرو استفاده کرد، اما فعال‌سازی آن برای کاربران ایرانی مشکل است. چرا که برای تهیه نیاز به پرداخت دلاری وجود دارد که به‌دلیل تحریم‌ها، این فرآیند برای کاربران ایرانی پیچیده و پر هزینه است. اما حالا سیب اپ مک مشکل را برطرف کرده و به کاربران امکان لذت بردن از سرویس Apple Arcade و بازی‌های جذاب آن را فراهم کرده است.

اپل آرکید در سیب اپ مک

همانطور که گفته شد، با ورود به سیب اپ مک می‌توانید به بازی‌های Apple Arcade هم دسترسی داشته باشید. علاوه بر این ده‌ها عنوان از بهترین بازی‌های اپل آرکید، در سبک‌های مختلف وجود دارد که به‌طور مرتب هم عنوان‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود. برای نصب و اجرای بازی‌های Apple Arcade، کافی است که عنوان آن را در قسمت جستجو وارد کنید. پس از پیدا کردن بازی، روی گزینه دریافت کلیک کنید تا فایل نصبی شروع به دانلود کنید. آموزش پروسه نصب و راه‌اندازی بازی‌های اپل آرکید را نیز می‌توانید در این پست دنبال کنید.

اگر به دنبال عنوانی از Apple Arcade هستید و نتوانستید آن را در وب‌سایت سیب اپ مک پیدا کنید، می‌توانید نام آن را در قسمت درخواست برنامه وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان، به وب‌سایت اضافه شود.

بازی های اپل آرکید

برای آشنایی بیشتر با Apple Arcade و کشف دنیاهای هیجان‌انگیز بازی‌های آن، در ادامه این پست به معرفی تعدادی از بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده این سرویس که می‌توانید آن‌ها را از سیب‌اپ مک دانلود کنید، می‌پردازیم.


بازی Sonic Racing

دانلود بازی سونیک برای مک

بازی Sonic Racing یک بازی هیجان‌انگیز در سبک اتومبیل‌رانی مسابقه‌ای است که در آن می‌توانید همراه شخصیت ‌محبوب سونیک و دوستان او به رقابت بپردازید. شخصیت‌های گوناگون، وسایل نقلیه متنوع و حالت بازی تک‌نفره و چندین نفره این بازی، آن را به یک سرگرمی دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند.

دانلود بازی Sonic Racing برای مک


بازی Castle Crumble

دانلود بازی اپل آرکید برای مک

بازی Castle Crumble شما را به سفری افسانه‌ای در روم باستان، تمدن آزتک‌ها و سایر دوره‌های زمانی می‌برد که در آن‌ها باید از هر چیزی که در دست دارید، برای نابود کردن قلعه‌ها استفاده کنید. این بازی پر از ابزارها، مواد منفجره و تجهیزات هیجان‌انگیز برای نابود قلعه‌ها است.

دانلود بازی Castle Crumble


بازی LEGO Builder’s Journey

دانلود بازی لگو برای مک

بازی LEGO Builder’s Journey یک سرگرمی هندسی لذت‌بخش با پازل‌های لگویی است. در هر کدام از مراحل این بازی شما باید با قرار دادن قطعات و جابه‌جایی آن‌ها، به شخصیت بازی کمک کنید که به نقطه پایانی پازل برسد.

دانلود بازی LEGO Builder’s Journey برای مک


بازی Outlanders

دانلود بازی اپل آرکید برای مک

بازی Outlanders یکی از بهترین بازی‌های استراتژی Apple Arcade است. هر مرحله از این بازی، شخصیت‌ها، داستان و هدف منحصربه‌فرد خود را دارد. شما باید با ساختن شهر جدید، به این اهداف برسید. در این راه باید منابع مختلف را برای جمع‌آوری و مدیریت کنید.

دانلود بازی Outlanders برای مک


بازی WHAT THE GOLF?

دانلود بازی وات د گلف برای مک

بازی WHAT THE GOLF? یک بازی شبیه‌ساز گلف است که در آن هر کاری انجام خواهید داد به‌جز گلف! در این بازی خنده‌دار، شما باید به‌شیوه گلف، آیتم‌های مختلف، از اسب و مبل گرفته تا خانه‌ها را به سمت سوراخ گلف پرتاب کنید.

دانلود بازی WHAT THE GOLF? برای مک

سیب اپ مک به فکر سرگرمی شماست!

این بازی‌های تنها چند نمونه از بازی‌هایی هستند که شما می‌توانید روی مک خود انجام دهید. با مراجعه به صفحه بازی‌های سیب‌اپ مک می‌توانید عناوین بیشتری مشاهده کرده و از جدیدترین بازی‌های منتشرشده باخبر باشید. همچنین با مراجعه به این کالکشن می‌توانید تمامی بازی‌های اپل آرکید موجود در سایت سیب‌اپ مک را مشاهده و دانلود کنید.

ما به عنوان تیم محتوای سیب‌اپ مک می‌کوشیم تا علاوه بر ارائه بهترین و به روز ترین برنامه‌ها و بازی‌های مخصوص macOS، کاربردی‌ترین آموزش‌های مربوط به این سیستم عامل را نیز در اختیارتان قرار دهیم تا به عنوان یک دارنده کامپیوتر مک به راحتی تمامی نیازهای خود را رفع کنید.